השמש מסנוורת? המחיר יותר!

עפר גדנקן No Comments on השמש מסנוורת? המחיר יותר!

משקפי שמש עם מספר בעדשות במחיר מבצע משתלם במיוחד של 289 שקלים בלבד בעינית

12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עינית, רשת האופטיקה המובילה, יצאה עם מבצע משתלם במיוחד לקיץ: משקפי שמש עם מרשם אופטי במחיר של 289 שקלים בלבד. המבצע תקף למסגרות שמחירן ללא עדשות הינו 139 שקלים, לעדשות עד 6- ועד 2 צילינדר כולל צבע, עד גמר המלאי. ברשת עינית תוכלו למצוא מגוון רחב של מסגרות איכותיות ממיטב המותגים המובילים בעולם האופנה, כולל הסדרים עם קופות החולים על מגוון מסגרות יוקרה.

תסתנוורו מהמחיר: עינית יצאה עם מבצע משתלם למשקפי שמש במחיר של 289 שקלים בלבד למסגרת כולל עדשות עד 6- ועד 2 צילינדר וצבע. המבצע תקף עד גמר המלאי לכל סוגי המסגרות שמחירן ללא עדשות הינו 139 שקלים, הכוללות מסגרות איכותיות ממיטב המותגים המובילים בעולם האופנה. בנוסף, ברשת עינית תוכלו למצוא מבחר מסגרות במחירים משתלמים, לרבות הסדרים עם קופות החולים על מגוון מסגרות יוקרה בטעם שלכם.

עינית, רשת האופטיקה המובילה, ידועה בסטנדרטים הגבוהים של השירות אותו היא מעניקה ללקוחותיה בסניפים. לרשות הלקוחות עומדים אופטומטריסטים מנוסים, אבזור מתקדם ומבחר ענק של כל סוגי המשקפיים ופתרונות ראייה חדשניים. צוות עינית בסניפים מעניק שירות אישי מסור, מהתאמת המשקפיים באופן אישי ועד הרכישה, תוך חוויית שהות מהנה ונעימה.

עכשיו, כשעונת הקיץ בשיאה, זה הזמן להתחדש עם משקפי שמש במחיר נוח ובלי להתפשר על איכות גבוהה ונראות מוקפדת. בסניפי הרשת תוכלו להנות גם ממבחר מסגרות לבנים, בנות, חתנים, כלות ולכל המשפחה, ממיטב היצרנים המובילים בעולם.

סניפי עינית פזורים בריכוזים החרדיים הבולטים ברחבי הארץ: ירושלים: חנות הדגל ברח' ישעיהו 1, וקניון רב שפע, רח' שמגר 16; בני ברק: 'עינית' ו'עינית ג'וניור' במרכז רייסדור, רח' הרב לנדא 4; אלעד: מרכז 'רימון' רח' בן שטח 10; בית שמש: חדש קניון לב הרמה רח' נהר הירדן וברח' נחל זוהר 4; ביתר עילית: רח' הר"ן 9 ז'.



0 תגובות